Tudi pri matematiki so bralne veščine še kako pomembne, posebno, ko gre za besedilne naloge, ki učencem nemalokrat povzročajo velike težave. Posledično občutijo stisko in strah pred matematiko.
Z nekoliko drugačnim pristopom bi poskušali prikazati svet števil v nekoliko drugačni luči.
Cilji in prednostne naloge:
- krepitev branja z razumevanjem (nadgraditi razumevanje in vrednotenje besedil) in računanja
- razvijanje podjetnosti
- razvijanje pismenosti in razgledanosti na besedilnem, matematičnem področju
- razvijanje samoučinkovitosti
- spodbuditi razmišljanje, povezovanje
- iz besedila razbrati bistvo
- krepiti samostojnost
- večja frekvenca aktivnega sodelovanja posameznega učenca (delo v manjših skupinah)
- omogočanje lažjega pristopanja, izvajanja reševanja nalog
- dopolnjevanje osnovnega znanja in splošne poučenosti
- posredno izboljšati dosežke pri NPZ in mednarodnih raziskavah (PIRLS, PISA)