Uspeh učenke glasbene šole Koper

Sofia Masliuk, 8. d, je na mednarodnem tekmovanju harmonikarjev Okud Istra, ki je potekalo 7. - 10. 5. 2024 v Puli, v duu Masliuk - Mateta v disciplini komorne skupine s harmoniko osvojila 1. mesto. Čestitke! Učiteljici mentorici Danijela Masliuk in mag. Erika Udovič...

Regijsko in državno tekmovanje v znanju matematike za Vegovo priznanje

Regijskega tekmovanja, ki je 4. 4. 2024 potekalo na OŠ Marezige, so se udeležili: Erik Vidergar, 6.a, Neja Ocepek in Lev Štoka, 6.c, Nina Muha, Vid Pirih Kerma, in Karla Vugrinec, 7.b, Nikolina Djurović, 8.a, Rok Mezgec Poljak, 8.b, Lev Pražnikar, 8.d, Jan Ulčar, 9.a,...

Rdeči križ in mladi prostovoljci za boljši svet

Za četrtošolce je v torek, 14. 5. 2023 v Areni Bonifika pod pokroviteljstvom Rdečega križaKoper, potekala prireditev in kviz z naslovom »Rdeči križ in mladi prostovoljci za boljši svet«.V kvizu je sodelovalo 15 ekip iz šol Mestne občine Koper in Ankaran. Našo šolo so...

ROKOMET fantje – ODPADE

Obveščamo vas, da v četrtek, 16. 5. 2024 OPDADE interesna dejavnost ROKOMET za učence 2. in 3. razreda. Hvala za razumevanje!

Tretješolci v živalskem vrtu

V četrtek, 9. 5. 2024, smo učenci 3. razreda dočakali obisk živalskega vrta. Ob zelo naklonjenih vremenskih razmerah, so nam bile naklonjene tudi živalice, saj so se nam bile pripravljene zelo razkazovati. Dan smo popestrili z igro na zanimivih igralih in s sladkanjem...

4.c – ŠVN Kočevje

1:DAN 2.DAN 3.DAN 4.DAN 4.DAN Danes smo veliko kolesarili, streljali z lokom in preživeli celo popoldne v gozdu. Po večerni zabavi bomo zagotovo vsi hitro zaspali. 3.DAN Že dopoldne nas je presenetilo sončno vreme. Poigrali smo se na igrišču in v manjših skupinah...

GLASUJMO ZA NAŠO KUHARSKO EKIPO

Glasujmo od četrtka, 9. maja do četrtka 16. maja, za našo super kuharsko ekipo, da se uvrsti v finale Mlinochefa. Povezava na glasovanje. Več o "Mlinochefu" si lahko preberete TUKAJ.

Govorilne ure

Danes, 7. 5. 2024, odpadejo govorilne ure pri učiteljici Nuši Štefanič Franca in učiteljici Leni Vales.

Nova učna pot okoli OŠ Antona Ukmarja Koper

Danes, v torek, 7. maja 2024, so imeli učenci 7.c razreda naravoslovni dan.  Skupaj z učenci smo prvič izvedli novo učno pot okoli OŠ Antona Ukmarja Koper. Učenci so učno pot reševali s pomočjo pametnih telefonov in kompasa. Na telefon so si morali naložiti...

Cšod kavka, 7.a razred

1.DAN 2.DAN 3.DAN 4.DAN 5.DAN 5.DAN Danes smo imeli tradicionalni slovenski zajtrk. Pohod na Kolovrat. Ogled Muzeja na prostem po poti miru čez kolovrat. Priprava na odhod domov. Za nami ostajajo lepi vtisi.  4.dan Današnji sončen dan je bil tudi zelo pester, ...

ŠVN Kočevje 4. razred

Brez zapletov srečno prispeli v Kočevje in preživeli lep sončen dan. Fotovtisi 1.DAN 2.DAN 3.DAN 4.DAN 5.DAN 5.DAN Za konec smo si ogledali še mesto Kočevje in se sproščali ob Kočevskem jezeru. Po kosilu smo se zahvalili in pozdravili z učitelji CŠOD Jurček in se ob...

Govorilne ure

Spoštovani starši!Obveščam vas, da v torek, 7. 5. 2024, ne bom imela popoldanskih govorilnih ur. Nadomestni termin je naslednji torek, 14. 5. 2024, ob 17.00 v učilnici SLO 2.Hvala za razumevanje in lep pozdrav Patricija Kravanja, učiteljica slovenščine

Šola v naravi Livške Ravne

1.DAN 2.DAN 3.DAN 4.DAN 5.DAN 5.DAN Zadnji dan v šoli v naravi smo najprej pospravili sobe in spakirali stvari v kovčke. Sledil je okusen tradicionalni slovenski zajtrk. Po zajtrku smo se peš odpravili do vasi Livek, kjer smo si ogledali smučarski muzej ter videli...